Adwords Türiye blog'unda ilk mesajı atmışlar.Mesajı yazan Sena Ertem ismini araştırdım ve kişisel blog'unu buldum.
Yazılarını okuyorum şuan anladığım kadarıyla Türkiye'de bir adwords ekibi yok hepsi irlanda'da.Çünkü kişisel sayfasında irlanda anılarını yazmış.
Duygusal Adwords Ekibi
22
●2.594
- 01-04-2008, 02:37:50Ben var biliyordum.-ki zaten kendilerini öyle gösteriyorlardı gibi .
Havalı olduğunu sanmıyorum havalı gözüküyorsada normaldir google boru mu
Sanırım buradaki resimde sağdaki panoyu tutan kişi.
inside+adwords+team+picture.png (image) - 01-04-2008, 03:26:41Evet Adwords ekibi İrlanda, Adsense ekibi Türkiyede..
Türkiye ekibinden bir arkadaşın blogu benden olsun
denisutku blogs at denisutku.com | Deniz Utku'nun online günlüÄü :: denisutku.com boşuna msn e eklemeyin online olsada konuşmuyor arkadaş, çok çekingen canım
- 01-04-2008, 03:35:55Üyeliği durdurulduGoogle çalışanlarının adsense kullanması yasak değilmiydiKalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ReKelam (Türkçe AdWords, Google Reklamları, Google İstanbul)
---
https://www.blogger.com/comment.g?bl...09256239389269
spamcılar basmıs hemen bloğu
- 01-04-2008, 17:26:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçen Alex le takılıyoduk falan. Çarpacan 2 tane