2 haftadır test ödemesi yatmadı.. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 haftadır test ödemesi yatmadı..
23
●
1.289
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
2 haftadır test ödemesi yatmadı..
1
2
3
05-11-2007, 17:14:00
#19
Diyenez
Üyeliği durduruldu
WebStyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden olsun ki ?
pinide girdim herşey hazır bi an paranoya yaptım sanırım
05-11-2007, 17:24:47
#20
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
açılın
isimler farklı soyisimleri aynı olsa dahi para gelmiyo
bende gittim kendime iş bankasından hespa açtım, sende öyle yap
(adam dediki 1 hafta içinde kartın eve gelir kartla gel burdan int. bankacılık şifreni al
)
06-11-2007, 05:35:38
#21
ahmetronik
benim ödeme de 2 gün sonra yattıydı.
06-11-2007, 22:55:26
#22
DouSar
sanırım bankadan bankaya değişiyor.bende halkbankası kullanıyorum ancak 8 gün oldu gelmedi.
08-11-2007, 12:44:46
#23
berfin_3806
Hesabima 0.75 Ytl Para Yatmiş Doğrulama ücreti Diyeceğim Fakat Doğrulama 0.81 Değil Mi
08-11-2007, 13:06:42
#24
VMY
berfin_3806 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesabima 0.75 Ytl Para Yatmiş Doğrulama ücreti Diyeceğim Fakat Doğrulama 0.81 Değil Mi
herkese farklı bi miktar ..
mesela ben : 1,35
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler