Evet devam ediyoruz.Bu günde yine ücretsiz hesap verecem.Ama şunu farkettim R10 dışı arkadaşlar bu hizmetten faydalanamıyor.Bu yüzden bir çok mail aldım.Bende hesapları kişisel blogum üzerinden dağıtmaya karar verdim.İnsanları hesap için bloguma yönlendirmemde bir sorun varsa lütfen yöneticilerden biri uyarsın.
Blog
Ücretsiz Adsense Hesabı 3 konusuna ilk yorumu atan hesabı alır.Detaylar konuda mevcuttur.
Lütfen PM Atmayın Hesap Satmıyorum PM ile Hesap Vermiyorum.
PM'ler Gelmeye Devam Ederse Bu Hizmeti Durduracam.
Ücretsiz Adsense Hesabı !! 3
17
●1.175
- 06-01-2013, 20:19:24Üyeliği durdurulduben alabilirmiyim
http://www.seydaasan.com.tr/ucretsiz...html#comment-7
yorum yaptım burakcinar nicki ile - 06-01-2013, 20:26:30kazanan arkadaş acıklandı.birazdan hesabı gönderilecek.takip etmeye devamHayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2013, 20:27:52Teşekkür ederim hocam hızlı davrandık bu seferOrgeneral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hesabı aldım teşekkür ederim
inş