• 17-09-2012, 20:37:33
    #10
    Bal
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsensebanyemekistiyorum.avi
  • 17-09-2012, 20:46:39
    #11
    mod olsaydım seni hemen banlardım karşındaki adhood vs degil google !
  • 17-09-2012, 20:50:19
    #12
    -sende bunu yedin!
    -evet abi
  • 17-09-2012, 21:04:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    2005 lerde bizim evde net yoktu bu hileyide bilmiyorum zaten anlamadımda
  • 17-09-2012, 23:34:19
    #14
    bu şekilde hizmet vermek r10.net kurallarına uygun değildir konuyu bir daha açmamanız üzere kilitliyorum iyi forumlar