Forumu dolasırken sitelerimden biri icin ya bir adsense basvurusu yapayım dedim
formu doldurup yolladım sonra siteme inanamismaz resımdekı botlar girdi bu botlar
adsense botlarımı yoksa normal botmu bilgisi olan ilk defa sitemde bu botları goruyorum . 21tane:
Başvurunuz üzerinde kısmi bir inceleme gerçekleştirdik. Bununla birlikte, sitenize AdSense kodunu uygulamaya başlayabilirsiniz. Ancak, siteniz tamamen incelenene kadar...
Ne yapmam lazım ? bu konuda bilgisi olan arkadaslar