• 08-12-2010, 20:03:40
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilk ödememi bu şekilde reklam yayınlayarak aldım

    Daha önce 3 kere ödeme günü banlandım ama ; ilk ödememi de bu şekilde aldım

    Sayfa to : %3-4 'dü nasıl aldım bende anlamadım
    Benim sayfa tık oranım hep böyle, hatta bazı sitelerde %100 bile oluyor 1 kişi geliyor reklam tıklıyor gidiyor. Ancak ben hile yapmıyor ve saldırı da almıyorum ve google ödemelerimi tıkır tıkır yapıyor sağolsun.... Tamamen doğal tıklamalar olunca ban gelmez sayfa tık oranından. Zaten doğal ise, 1k ziyaretçiden %100 tık oranı almamanız gerekir.

    Ziyaretçilerin reklamlara bilinçli tıklaması gerekir, ziyaretçilerin reklama tıklamak istemediği halde tıklamasını sağlayıcı, yönlendirici vb her türlü hareket ban sebebidir.
  • 09-12-2010, 16:30:21
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Allah Sizden Razı Olsun... Allah Sizinde Ekmeğinizin Önünü Böyle Açık Etsin. Özellikle Bu Konuyu Açan Arkadaşa Söylüyorum.. Belki birileri google den üç kuruş kazanarak evini geçindirmeye çalışıyor ya da borcunu ödemeye çalışıyor ama bazı google nin yandaşları bunu çekemeyip şikayet ediyor. Google sizin mi anlamıyorum derdiniz ne? Ya da birilerinin karnını doyurmasımı size batıyor. Bu şikayeti yaptın ya her yerde ahirette dünyada iki elimde yakanda bunu hep unutma... Sonunda sayende ban yedim... Mutlu ol...
  • 09-12-2010, 16:56:35
    #21
    VERSED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Sizden Razı Olsun... Allah Sizinde Ekmeğinizin Önünü Böyle Açık Etsin. Özellikle Bu Konuyu Açan Arkadaşa Söylüyorum.. Belki birileri google den üç kuruş kazanarak evini geçindirmeye çalışıyor ya da borcunu ödemeye çalışıyor ama bazı google nin yandaşları bunu çekemeyip şikayet ediyor. Google sizin mi anlamıyorum derdiniz ne? Ya da birilerinin karnını doyurmasımı size batıyor. Bu şikayeti yaptın ya her yerde ahirette dünyada iki elimde yakanda bunu hep unutma... Sonunda sayende ban yedim... Mutlu ol...
    iyi olmuş,oyunu kuralına göre oynamayı öğreniceksiniz
  • 09-12-2010, 23:15:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olmuş,oyunu kuralına göre oynamayı öğreniceksiniz
    Oyunun kurallarını oyunun sahibi koyar, sağdaki soldaki soytarılar değil.
  • 09-12-2010, 23:19:55
    #23
    VERSED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunun kurallarını oyunun sahibi koyar, sağdaki soldaki soytarılar değil.
    Oyunun sahibi kuralları koymuş ve bunuda belirtiyor zaten
  • 09-12-2010, 23:38:23
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Tamam bırakta beni o denetlesin sen değil....
  • 09-12-2010, 23:56:52
    #25
    Üyeliği durduruldu
    VERSED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Sizden Razı Olsun... Allah Sizinde Ekmeğinizin Önünü Böyle Açık Etsin. Özellikle Bu Konuyu Açan Arkadaşa Söylüyorum.. Belki birileri google den üç kuruş kazanarak evini geçindirmeye çalışıyor ya da borcunu ödemeye çalışıyor ama bazı google nin yandaşları bunu çekemeyip şikayet ediyor. Google sizin mi anlamıyorum derdiniz ne? Ya da birilerinin karnını doyurmasımı size batıyor. Bu şikayeti yaptın ya her yerde ahirette dünyada iki elimde yakanda bunu hep unutma... Sonunda sayende ban yedim... Mutlu ol...

    kural ihlali yaparakmı para kazanmaya çalışıyorsun ? Bizde kazanamıyoruz ama en azından haram para yemiyoruz. Kendi hakkımızla kazanıyoruz. Reklam veren sen olsan sana da böyle yapsalar hoşuna gider mi ?
  • 12-12-2010, 15:21:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar peki bunda sorun olurmu ? Bu çerçevenin önünde reklam ?