Adsense düzeldi mi ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense düzeldi mi ?
41
●
2.828
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense düzeldi mi ?
1
2
3
4
5
03-12-2010, 01:10:10
#19
BMY
durumlar kötü.. bakalım ne kadar sürecek bu..
03-12-2010, 10:29:08
#20
siyabend
Yabancı içerikli sitelerim için hala bir düzelme yok. Geçen aylara göre gerilerdeyiz.
Hepten karamsar olmaya gerek yok, mutlaka düzelecektir.
03-12-2010, 11:45:37
#21
marcos
350 tık 7 dolar... hesap edin ne kadar düzelmiş, 1 ay önce bu tıklama sayısına en az 20 dolar alıyordum
04-12-2010, 21:56:42
#22
herseysizinicin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bune abi ya.
54 tıklamaya verdiği para 1.5 dolar yuh yani.
04-12-2010, 22:27:17
#23
Goztepe
Bugün 5 tıka 0.11
Dün 11 Tıka 0.23
Tık başına çok düşük veriyor
04-12-2010, 22:29:05
#24
ant07
Bozuldu
04-12-2010, 22:33:11
#25
Avni
Biraz kıpırdama var sanki 1 hafta öncesine göre.
04-12-2010, 22:41:10
#26
n2mikedi7
283 tik 47,13 $ bugün gayet iyi.
04-12-2010, 22:47:37
#27
Dilsiz
son 4-5 gündür gayet verimli.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler