Adsense düzeldi mi ?
41
●2.828
- 02-12-2010, 23:03:26ben bazı forex reklamlarını kaldırınca gelirim arttın. iforex bir de forex-turkiye. iyi yaptım mı sizce ?
- 03-12-2010, 00:51:49hocam içerik ne acaba?CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2010, 00:54:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.44 tık 1.53 dolar çok düşük yav.