• 23-10-2010, 13:57:53
    #1
    Bu konuyu açarken adsense başvurusu yapmıştım. 1 saat önce onay postası gelmiş. yani yaklaşık 1,5 saat dolmadan onay geldi. teşekkürler adsense (:
    -------------------------------------------------------------------

    Uzun yıllardır kullandığım bir adsense ve gmail hesabım vardı. Bugün yeni bir gmail hesabı aldım, isim vs. gibi yerlere babamı yazdım. ve o hesap üzerinden adsense başvurusu yaptım.
    adsense onaylanacak. şimdi adsense hesabını aldıktan sonra babamın hesabını mı yazmalıyım değil mi? ve bu çift hesap konusunda nelere dikkat etmem gerekir?

    IP filan sorun olmaz da başka ne tip durumlarda çift hesap diyip hesabı kapatabilirler?

    ekleme: şimdi aklıma geldi, bu hesabımı aldığımda çok küçük olduğumdan o zamanlar babamın ismini ve hesabını yazmıştım. şimdi aynı ismi kullandım, ismin sorun yaratmayacağını düşünüyorum da babamın farklı bir hesabını mı yazayım?
  • 23-10-2010, 14:02:30
    #2
    Aynı pc üzerinden farklı hesaplara girince de banlıyor diye biliyorum
  • 23-10-2010, 14:06:28
    #3
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı pc üzerinden farklı hesaplara girince de banlıyor diye biliyorum
    doğru biliyorsun.
  • 23-10-2010, 14:08:59
    #4
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru biliyorsun.
    Yanlış biliyorsun. Hesap bilgileri benzer olmadığı sürece aynı bilgisayardan farklı hesaplara girebilirsiniz. Bunun açıklaması Google tarafından yapılmıştı geçtiğimiz senelerde.
  • 23-10-2010, 14:14:47
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    aynı nbılgısayardan girince banlanmazsın.
    2 adsense hesabı da aynı ısım ve banka bilgileri olursa banlanırsın.
  • 23-10-2010, 14:15:03
    #6
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı pc üzerinden farklı hesaplara girince de banlıyor diye biliyorum
    yanlış biliyorsun hocam ben giriyorum legal bişey yapmadığın sürece banlanma olmaz
  • 23-10-2010, 14:35:34
    #7
    djtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış biliyorsun hocam ben giriyorum legal bişey yapmadığın sürece banlanma olmaz
    illegal birşey demek istediniz galiba.
    Aynı PC'den girince banlamaz. böyle birşey olanaksız ne malum orası internet cafe değil ? veya ortak pc vs. veya aile pc'si 2 kardeşinde ayrı adsense hesabı var ?
  • 23-10-2010, 14:37:22
    #8
    Davay davay
    Aybı bilgisayardan 4-5 adsense hesabına giriyorum fakat bugüne kadar banlanmadım, alakası yoktur.
  • 23-10-2010, 14:39:18
    #9
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aybı bilgisayardan 4-5 adsense hesabına giriyorum fakat bugüne kadar banlanmadım, alakası yoktur.
    Aynen