• 22-08-2007, 15:27:05
    #10
    arkadaşlar 2006 dan itibaren üye olanlarda 2 side aynı olması gerekiyormuş :S şimdi benim domain boşuna mı gitti ?
  • 22-08-2007, 15:49:27
    #11
    Bir hesapla ilişkilendirilmiş alacaklı isminin
    değiştirilmesin de dahil hesap sahipliğinin devredilmesine izin vermemektedir.
    Yeni bir alacaklı ismi kullanmak isterseniz, vergilendirme ve güvenlik
    nedenleriyle, geçerli hesabınızı kapatap istediğiniz alacaklı ismiyle
    yeni bir hesap oluşturmanız gerekir.


    böyle derler ,,.
  • 22-08-2007, 16:33:48
    #12
    nasıl yani biraz daha açar mısınız ?
  • 22-08-2007, 16:40:08
    #13
    Alacaklı isimi email falanda değiştiriliyordu sanırım adsense hesap satışları arttı ,)
    Adsense Özgür diyorki;

    Alıntı
    Yeni bir alacaklı ismi kullanmak isterseniz, vergilendirme ve güvenlik
    nedenleriyle, geçerli hesabınızı kapatıp istediğiniz alacaklı ismiyle
    yeni bir hesap oluşturmanız gerekir.


    fıs yani hocam yeni hesap acman gerekiyormuş artık
  • 22-08-2007, 16:41:46
    #14
    hesabım zaten yeni de varolan hesabımı nasıl kapatacağım ?
  • 22-08-2007, 16:42:40
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Peki hesabıma 2 tane banka hesabı eklesem ve biri alacaklı adına diğeri başka birine ait olsa ben varsayılan olarak bana ait olanı ayarlayabilirmiyim ve bir zararı olur mu?
  • 22-08-2007, 16:42:52
    #16
    şimdi önceden alacaklı isimi e-mail özel sebep belirtilince değiştiriliyordu o zamanda EFT ayarlarındaki isim kısımı sabitti.

    şimdi bunlar Eft ayarlarındaki isimi değişken yaptılar, hesap isimini değiştirmiyorlar.
    oketo.
  • 22-08-2007, 16:45:23
    #17
    Root64 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabım zaten yeni de varolan hesabımı nasıl kapatacağım ?
    o işe mail atıyorsun, önce Cem'e gidiyor Cem'de özgüre postalıyor kapatıyorlar. Tamamen e-mail işi senın iş. adsense-tr@google.com
  • 22-08-2007, 16:48:31
    #18
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o işe mail atıyorsun, önce Cem'e gidiyor Cem'de özgüre postalıyor kapatıyorlar. Tamamen e-mail işi senın iş. adsense-tr@google.com
    inşallah kapanır...