Arkadaşlar Sitem Pr1 Anasayfada Kare 3 Adet Reklamım Var ve Konularda 1 adet Kare Reklamım Var Cok Az Kazandigimi düşünüyorum Kazancım Sizce Normalmi ?
okadar gösterime okadar tıklama ve kazanılan miktar az..reklam yerleşimleriniz kötü olmuş ;
3 tane 300*250 boyutunda koyup kullanıcıyı daha çok sıkacağınıza,728*90 koymanız daha mantıklı olacaktır.Konu içinde ise yan tarafa değilde yazının üstüne ve yazının hemen sonuna reklam yerleştirirseniz daha faydalı olacağı düşüncesindeyim..
- Sayfa Gösterimi Yüksek Olduğundan Dolayı iyi Kazanmışsın , Şayet sayfa gösterimi yine bu Şekil ama tıkların 2 katı olsaydı yine aynı meblayı kazanırdın