Merhaba arkadaşlar,
Ben bugün bunu kafama taktım, google adsense forumunda okuduğum bir mesaj canımı sıktı gerçekten. Diyor ki; Sitenizin hitini en az %80 i ABD kaynaklı hit ise sitenizde video öncesi reklam yayınlayabilirsiniz diyor.
Bundaki mantık nedir, neden biz kullanamıyoruz, video öncesi reklam yayınlamanın serbest olan şekli varmı ?
Video öncesi neden sadece ABD'de serbest ?
7
●644
- 11-09-2009, 13:11:40Üyeliği durdurulduhahahahahhahahibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
video açılsın diye tıklanmadık yer bırakmaz hatta.
hele ki video ***** ya da benzeri ise tık manyağı yapar. işte bnm komik ülkem
- 11-09-2009, 17:05:30Yotube,a bile girmek için google,a youtube yazıp giren bir ülkedeyiz normaldirCaqORGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnternet,i google,dan ibaret oldugunu sananlar var hala

video açılsın diye tıklanmadık yer bırakmaz hatta.