• 01-03-2025, 00:58:17
    #1
    Merhaba 2-3 gündür TBM'ler yarı yarıya düştü. Reklamları hiç kurcalamadım. Sizde de benzeri bir durum var mı? TO arttıkça TBM düşüyor arkadaş.
  • 01-03-2025, 01:01:04
    #2
    Turgenyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 2-3 gündür TBM'ler yarı yarıya düştü. Reklamları hiç kurcalamadım. Sizde de benzeri bir durum var mı? TO arttıkça TBM düşüyor arkadaş.
    Adsense gösterim bazlı kazanç modelinde olabilir... Sayfa BGBG üzerinden bir bakın. 1000 gösterime 10 Tl ise tıklama ne kadar fazla olursa TBM düşük olur...
  • 03-03-2025, 05:58:52
    #3
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Aynı sorunu yaşıyoruz. Ocak ayı geçen seneye göre bir tık iyi geçse de Şubat ayı kötü mart ayı kötünün kötüsü olarak başladı.
  • 03-03-2025, 07:07:49
    #4
    BGBG yükseldi tbm düştü ilginç
  • 03-03-2025, 07:56:20
    #5
    To arttıkça tbm hep düşüyor zaten.. Ne kadar fazla tıklama alırsanız o kadar düşürüyor tbmyi bu 1 2 yıldır böyle
  • 03-03-2025, 19:19:53
    #6
    Arkadaşlar bu ödüllü reklamları kapatmanın bir yolu yok mu? Şu ekrana geliyor kullanıcıyı siteye tekrar erişmek için reklamı izlettiriyor adsense. Onu kapatmanın yolunu bulamadım bir türlü.
  • 03-03-2025, 19:52:45
    #7
    Turgenyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu ödüllü reklamları kapatmanın bir yolu yok mu? Şu ekrana geliyor kullanıcıyı siteye tekrar erişmek için reklamı izlettiriyor adsense. Onu kapatmanın yolunu bulamadım bir türlü.
    Adsende panelde Gizlilik ve Mesajlaşma kısmında para kazanma gibi bir şey olmalı oradadır.
  • 03-03-2025, 22:57:06
    #8
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsende panelde Gizlilik ve Mesajlaşma kısmında para kazanma gibi bir şey olmalı oradadır.
    Hay Allah razı olsun senden hocam
  • 04-03-2025, 00:16:31
    #9
    2024 ocakta gösterim başına geçti artik böyle oldu, 10x düştü, ingilizcede bile 10 tl tbm olması lazımken şu an 0.70tl yani bildiğin çöp oldu adsense; ben bunu ekonomiye bagliyorum, global ekonomi bozuk oldugu icin piyasa bozuk, reklamveren yok, 10 sene önce 1tl tbm alırdık şimdi 0.70tl tbm ingilizcede, tr tbm bile daha yüksek veriyor