admatic gelirim sizce nasıl ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
admatic gelirim sizce nasıl ?
10
●
692
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
admatic gelirim sizce nasıl ?
1
2
02-09-2024, 19:31:30
#1
PrivateGrup
Merhabalar admatic gelirim ve trafiğim böyle yabancı trafiğim var. Sizce adsenseden de gelirim bu kadar olur mu ? bilmediğim için soruyorum.
02-09-2024, 19:32:15
#2
OwlKing
Daha fazla olur..
02-09-2024, 19:33:02
#3
PrivateGrup
OwlKing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha fazla olur..
evet bana da çok az geldi.
02-09-2024, 19:36:43
#4
Misafir
Fazla olur da admatic zaten bildiğim kadarıyla Türkiye trafiğine odaklı. Bu miktarlar için kullanıcıları sıkmaya gerek yok.
PrivateGrup
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
02-09-2024, 19:41:56
#5
Bacterium
Kat kat fazla olur
02-09-2024, 19:43:03
#6
ahmetsen10
Komik rakam bunlar adsense alabiliyorsaniz alip keyfinize bakin adsense alirsaniz bu kazancin 10 15 katini kazanırsınız diye düşünüyorum
02-09-2024, 19:57:26
#7
ByHickimse
Bu metrikler ile adsterra daha fazla kazandırabilir hocam admaticden adsense tabi en iyisi.
03-09-2024, 13:53:36
#8
PrivateGrup
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu metrikler ile adsterra daha fazla kazandırabilir hocam admaticden adsense tabi en iyisi.
adsterra ya kayıt olup popunder reklam koydum sizce banner mı koysaydım hangi reklam türünü önerirsiniz hocam
03-09-2024, 13:56:38
#9
ByHickimse
PrivateGrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adsterra ya kayıt olup popunder reklam koydum sizce banner mı koysaydım hangi reklam türünü önerirsiniz hocam
Banner reklamı daha verimli olur hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler