Günaydın herkese.
Sabah kalkıp adsense paneline baktığımda ilk kez karşılaştığım bir durum gördüm.
Kazanç var ancak tıklama 0 yazıyor. BGBG 400 lerde, TBM 0, Tık 0, ancak kazanç var.
Başına gelen oldu mu?
Sizce korkulacak bir durum mu yoksa bir hata nedeni ile mi böyle?
Kazanç var ancak tık 0?
8
●502
- 30-04-2024, 08:10:23
- 30-04-2024, 08:17:55evet öyle bir muhabbet vardı 2024 de geçileceğine dair.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak daha düne kadar panelimde öyle bişey görmedim. günlük 150+ tık oluyordu ve TBM ide görebiliyordum. Ancak şuan tık ve TBM 0 gözüküyor. - 30-04-2024, 08:19:20Bu güne kadar hiç kendi reklamıma tıklamadım hocam. Yalnız ksıt derken en azından kazanç olmaması gerekirdi sanırım ancak kazanç ta var.Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site ingilizce niche hocam. Benim sitenin sektörde normali bu.cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-05-2024, 00:14:12hocam korkulacak bir durum değil bazen bu şekilde küçük kısıtlamalara gidip gelen tıkı siliyor ve gösterimden ufak ücretler yansıtıyorsystemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4/5 gün sonra eski haline geri dönecek kuşkun olmasın - 01-05-2024, 01:37:55Korkulacak bir durum yok hocam bunun tık saldırısı yada başka birşey ile ilgisi yok adsense gösterim başı kazanç modeline geçeceğini duyurmuştu şubat ayında bazı hesaplarda bunu uyguladı bazılarında uygulamadı, bu değişim sonrası geliri ciddi oranda düşenler de oldu aynı kalanlarda benim 2 hesabımda gösterim başı kazanç yansıtıyor ama gelir önceki ile aynı.
Gelir tarafında aslında bir değişiklik olmuyor tıklamadan gelen kazancı bgbg yansıtıyor gelir gene aynı kalması gerekiyor ama bu güncelleme sonrası gelir kaybeden çok fazla kişi var bu durumun da bana tamamen bu yeni sistemi henüz tam oturtamamaları
- 01-05-2024, 08:22:37Ayhan hocam siz konuya cevap yazdığınızda benim hep içim rahatlıyor. Tecrübe ve güven böyle bir şey.ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman benim hesapta gösterim başı kazanç modeline geçti. Şu an kazancım aynı durumda. Aydınlatıcı cevap için çok teşekkür ederim size.
