• 14-06-2009, 20:20:19
    #1
    Ziyaretçilere Reklamı Sadece 1 Kez Tıklatma diye bir site vardı arkadaşlar heralde kod fln veriyordu o 1 kez tıklatıyordu . 2. tıklamayı kabul etmiyordu . Bu programı paylaşabilirmisiniz ?
  • 14-06-2009, 20:23:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/google-adsense/36...ani-geldi.html
    Sanırım bunu diyorsunuz, ama o script (ya da başka bişi) artık çalışmıyor