Hakkımızda,iletişim formu, gizlilik politikası sayfasını en alta eklemiştim üst menüdemi olması lazım ?
Sanırım göremedim

Menüde olması daha görünür kılabilir ama çok önemli olacağını sanmıyorum. Erişilebilirlik önemlidir adsense için.
Benimde 2 sitem var. Müsait olduğunuzda bakarsanız sevinirim.
Site 1 Site 2
Sitelerde gerekli sayfalar mevcut. kategori ve içerik sayısı da harika fakat her 3-4 dkde bir yazı paylaşılıyor gibi gördüm spam olarak algılanabilir mi bilmiyorum.
şu an zorunlu olmasa da ödemelerde sıkıntı yaşamaman için ads.txt eklemeni tavsiye ederim. Onun dışında yazılar özgün ise büyük ihtimalle onaylanacaktır başarılar
Buda benim sitem hemde dm'den gönderdim...
SİTE
Senin siten de büyük ihtimalle onay alacaktır. Gerekli sayfalar, kaliteli içerikler, yeterli kategori ve hız mevcut. başlangıçta zorunlu olmasada ads.txt de var. yazılar özgün ise Şimdiden hayırlı olsun
Hocam minimum içerik ve minimum süre ne olmalıdır ?
kesin bir sayı yok ben 8 yazı olan blog siteme dün aldım 10-15 gün bekledikten sonra onay geldi. Benim önerim en az 5 kategori ve her birinde 5 yazıdır. Yazıların kategorisine ve içerik kalitesine göre değişebilir
merhabalar hocam size pm attim dönuş sağlarmısınız
Merhaba mail kutusunda %7 yer kaldı yazısı görünce 3-4 tane seçtim sandım seçilenleri sil diyince tüm mail kutusu gitti tekrar atabilir misin