Bu modem den mi başka bişiden mi?
24
●1.768
- 02-02-2007, 23:19:35Eposta Aktivasyonu Gerekmektehayır kapanmıyor ben banlanmıştım ama kapanmadı. Tabi ben sonradan kendim kapattım unutur da önce o mail adresine sonra da yeni adsense hesabına girerim diyenoxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2007, 23:21:24MisafirHayır mailin kapanmıyor.Bahsettiğin mail adresine Google tarafından google adsense hesabının niçin kapatıldıgına dair bir mail alıyorsun.noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2007, 23:54:34Eposta Aktivasyonu Gerekmektepeki ip nin değiştiğine emin misin? sayılması normal ama sonradan BAN ip değişmiyorsa zaten BAN