• 14-03-2009, 19:15:41
    #1
    Adsensenin arasıra yaptığı bakım biraz önce tekrar başladı.Gerekli açıklama aşağıda mevcut zaten, telaşa kapılıp yeni konu açıpta forumu kirletmeyin Burdan devam edin.

    Alıntı
    Google AdSense

    Sistem bakımı nedeniyle, AdSense hesap arabirimi geçici olarak kullanılamamaktadır. AdSense'in 14 Mart 2009 Cumartesi tarihinde yaklaşık olarak 10:00 ile 14:00 Pacific Daylight Time arasında kapalı olması beklenmektedir. Bu süre içinde kazançlarınız normalde olduğu gibi izlenmeye devam edecektir ve reklam hedeflemeniz bu kesintiden etkilenmeyecektir. Bu konuda verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
  • 14-03-2009, 19:20:35
    #2
    Artık doğru dürüst bir bakım yapsınlar,son 2-3 haftadır cıvıttı.
  • 14-03-2009, 19:23:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Down..
  • 14-03-2009, 19:24:49
    #4
    sistemde değişiklikler oldugu birkaç konuda belirtilmişti. kazançlarda son zamanalrda aşırı oynamalar var, adsense yeni denemeler yapıyor dilerim bu reklam kıtlığında bari adsense biraz düzelse...
  • 14-03-2009, 19:35:53
    #5
    Nolursa olsun da şu tık başı ücretler arstın biraz da reklam yayıncısını düşünsün ya gugil
  • 14-03-2009, 19:46:37
    #6
    Adsense ile adtech yakında birleşecek böyle giderse bi ortak noktaları var ....
  • 14-03-2009, 20:30:45
    #7
    aha banı yedik dedim bende Ama bakımdaymış..
  • 14-03-2009, 21:04:09
    #8
    tamda lazım olcak zamanda yapıyolar bakımı
  • 14-03-2009, 21:13:03
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pacific day light ile türkiye arasında ne kadar bi fark var

    edit : 9 saat fark varmış..yani bizden 9 saat geride