Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ve sonunda o mail geldi :)
39
●1.844
- 01-04-2022, 21:28:32hocam aynı dertten muzdariptim 6-7 kez red yemişimdir toplamda fakat bu forumda gerçekten işini muazzam yapan insanlar var mutlaka bi adsense uzmanı ile görüş
- 01-04-2022, 22:12:33teşekkür ederim hocameyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2022, 22:19:28teşekkür ederim hocamByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2022, 22:28:18Hayırlı olsun hocam.
Sanırım "Gugıl Amca
" canı istediğine veriyor onayı.
1 ay önce domain aldım. Özgün olarak yaklaşık 10-15 içerik girdim.
İlk hafta news onayını aldım.
Henüz 10.makalemi bile girmeden adsense başvurusu yaptım.
Red yiyeceğimden emindim ama bir de ne göreyim
Gugıl Amca Adsense onayı vermiş.
Belki şanstır bilemem...fatihbaz ve hectorflue bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 01-04-2022, 22:32:25hayırlı olsun hocam bende apk sitemi 3.ye gönderdim artık verir inş
- 01-04-2022, 22:33:01İnşallah sizde onay alırsınız hocam teşekkür ederimCr4zYStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2022, 22:36:08Ta kendisi benim zaten. Yani burada o adsense onayı alıyorum, şöyle yapıyorum böyle yapıyorum. Yok 2/24 saatte onay alıyorum diyenleri gördüğünüz zaman veya 2 saat içerisin de bir defa şans eseri onay alanları, adsense uzmanları zannediyorsunuz galiba?hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algoritma sadece beni değil, şuan da bu forum da adsense onayı bekleyen yüzlerce insan var. Yani algoritma kafasına göre onay veriyor. Nereden mi bu kanıya vardım?
%1 milyon organik olan niche siteye 100 küsür özgün içerik, 6 sayfa '' politika ihlali, hakkımızda, dmca, vb sayfalar '' sayfa altında çerez uyarısı ve orjinal lisanslı tema olmasına rağmen 4 defa değersiz içerikten red geldi.
Açık konuşmak gerekirse, artık bu kadar insanla dalga geçtiklerini düşünmeye başladım. Canım isterse onaylarım, istemezse onaylamam şeklinde algoritma ayarlamışlar. Umarım anlatabilmişimdir.
Hayırlı forumlar.fatihbaz ve hectorflue bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
Algoritma değişmediği sürece, kemal sunal'ın yağmur duasındaki vaka gibi olacak bizim işimiz de.

" canı istediğine veriyor onayı.