Merhaba arkadaşlar adsensede kazanç düşüklüğü var mı sizde de?
Ben şuna bağlıyorum, reklam verenler bütçesini kıstı ve bankalar 15 gündür banner reklam çıkmıyor.
Adsense kazanç düşüklüğü?
10
●315
- 01-01-2022, 20:02:21bütçe ayırma planlaması yapıyor olabilirler, evet hocam haklısınız.aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 20:14:07Adsense reklam doldurma da pek sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum hocam.Scifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2022, 21:10:02Evet TO düşüş var bunun sebebi ise, makale ile alakalı reklamların çıkmaması. " Düşük kalitede reklamlar çıkıyor "birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam verenler tekrardan reklamlarını aktif edip bütçe artırınca durum düzeleceğini düşünüyorum. - 01-01-2022, 21:10:28Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim, iyi akşamlarFeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle