• 01-01-2022, 19:54:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar adsensede kazanç düşüklüğü var mı sizde de?
    Ben şuna bağlıyorum, reklam verenler bütçesini kıstı ve bankalar 15 gündür banner reklam çıkmıyor.
  • 01-01-2022, 19:59:44
    #2
    ocak aylarında genelde böyle oldugunu biliyorum ikinci aydan itibaren rayına oturur umarım
  • 01-01-2022, 20:02:21
    #3
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ocak aylarında genelde böyle oldugunu biliyorum ikinci aydan itibaren rayına oturur umarım
    bütçe ayırma planlaması yapıyor olabilirler, evet hocam haklısınız.
  • 01-01-2022, 20:04:13
    #4
    Anasayfada normalde header altı reklamım açık fakat çıkmıyor sebebi bu mu sizce?
  • 01-01-2022, 20:14:07
    #5
    Scifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfada normalde header altı reklamım açık fakat çıkmıyor sebebi bu mu sizce?
    Adsense reklam doldurma da pek sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum hocam.
  • 01-01-2022, 20:48:05
    #6
    Son 15 - 20 gündür 0.12 TBM alıyorum inanılmaz düşüklük var umarım toparlar.
  • 01-01-2022, 21:04:20
    #7
    Peki to düşüklüğü oldu mu hocam ben biraz to düşüklüğü de yaşadım anlam veremedim her şey aynı sitede
  • 01-01-2022, 21:10:02
    #8
    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki to düşüklüğü oldu mu hocam ben biraz to düşüklüğü de yaşadım anlam veremedim her şey aynı sitede
    Evet TO düşüş var bunun sebebi ise, makale ile alakalı reklamların çıkmaması. " Düşük kalitede reklamlar çıkıyor "
    Reklam verenler tekrardan reklamlarını aktif edip bütçe artırınca durum düzeleceğini düşünüyorum.
  • 01-01-2022, 21:10:28
    #9
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet TO düşüş var bunun sebebi ise, makale ile alakalı reklamların çıkmaması. " Düşük kalitede reklamlar çıkıyor "
    Reklam verenler tekrardan reklamlarını aktif edip bütçe artırınca durum düzeleceğini düşünüyorum.
    Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim, iyi akşamlar