• 10-07-2021, 00:25:38
    #1
    Merhaba, yaklaşık 1 yıldır beklediğim ve beklerken defalarca kez destek talebi gönderdiğim AdSense hesabım sonunda onaylanmış. Galiba geçtiğimiz günlerde yaşanan toplu AdSense ban olayında bu onaylama gerçekleşmiş. Henüz kontrol ettim. Bekleyenlere belki umut olur. Bekleyen varsa AdSense hesabını kontrol etmesinde fayda var. Sevincimi paylaşmak istedim. İyi forumlar
  • 10-07-2021, 00:28:01
    #2
    hayırlısı olsun hocam
  • 10-07-2021, 00:28:03
    #3
    Gözün aydın kardeşim.
  • 10-07-2021, 00:39:39
    #4
    Hayırlı olsun, doyurucu içeriğe sahip olduktan sonra onay almamak imkansız gibi. 2 haftalık sitem için 3 Temmuz'da başvuru yaptım cevap bekliyorum. Şu sıralar yoğunlar sanırım
  • 10-07-2021, 00:41:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hocam bol kazançlar.
  • 10-07-2021, 00:42:39
    #6
    Hayırlı olsun, asıl süreç şimdi başlıyor. Ban yememeye çalışın 😂
    • worldofsukru
    worldofsukru bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-07-2021, 00:43:16
    #7
    Hayırlı olsun hocam
  • 10-07-2021, 00:47:03
    #8
    Hayırlı olsun bol kazançlar
  • 10-07-2021, 00:52:31
    #9
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı olsun hocam
    nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözün aydın kardeşim.
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam bol kazançlar.
    hyperzone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Teşekkür ederim. Sağ olun.


    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, doyurucu içeriğe sahip olduktan sonra onay almamak imkansız gibi. 2 haftalık sitem için 3 Temmuz'da başvuru yaptım cevap bekliyorum. Şu sıralar yoğunlar sanırım
    Teşekkür ederim. 1 yıldır içerik girmediğim blogspot sitesiydi fakat daha önce popüler bir konuda bir anda sıçrama yaşayınca hala daha ziyaretçiler gelmeye devam etmekte... Başvuru sonrası bir içerik daha girdim ondan sonra da kabul edilmiş olabilir. Kesinlikle içerik çok önemli, işini yap gerisi bizde gözüyle bakıyor Google.

    Darısı size inşallah...


    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, asıl süreç şimdi başlıyor. Ban yememeye çalışın 😂
    Teşekkür ederim. Özgün ve akışına bırakarak emek vereceğim. Daha önce büyük bir teknoloji haber sitesi popüler içeriğimin bir kısmını kopyalayıp sıralamada üstüme çıkmıştı. Kopya içerikten şikayet etmiştim. Şikayet sonuç vermedi ama özgün içeriklerle ve düzenlemelerle tekrar eski yerime kavuştum. İşimizi düzgün yapıyoruz.