• 28-11-2006, 18:51:39
    #10
    Yok site adresi vermek yasak değil.Ver ona göre daha iyi yorumlar gelir.
  • 28-11-2006, 18:59:34
    #11
    r10 da illegal içerik bulunduran sitelerin adresini vermen yasak
    zaten illegal içerik bulunduran sitelere adsense reklamı koyamıyorsun
  • 28-11-2006, 19:02:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da illegal içerik bulunduran sitelerin adresini vermen yasak
    zaten illegal içerik bulunduran sitelere adsense reklamı koyamıyorsun

    illegal içeriklerin hepsi sitemde zaten yasak...

    baştada sölemiştim...


    sitem: ForumiLK - ilklerin ve Teklerin Forumu
  • 28-11-2006, 19:07:54
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bence süper bir site zengin olursun artık
  • 28-11-2006, 19:09:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    firewall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş artık bi sitenin adresini versen

    bir üstündeki mesajda verdim...

    www.forumilk.com

  • 28-11-2006, 19:09:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bloggerdan başvur......
  • 28-11-2006, 19:09:48
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ok yeni gördüm yazdığım gibi süper bir site zengin olursun artık
  • 28-11-2006, 19:10:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bloggerdan başvur......
    o nedir????
  • 28-11-2006, 19:15:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nedir????

    https://www.r10.net/google-adsense/26...hlight=blogger