• 18-11-2006, 21:50:24
    #10
    Misafir
    Olasılık olması bile beynimi durduruyor
  • 19-11-2006, 00:52:57
    #11
    ben kardeşimin adına bi hesap açtım..
    onun banka hesabı yok + 17 yaşında..
    elimde mi kaldı şimdi
  • 19-11-2006, 00:58:06
    #12
    18 e az kalmış
  • 19-11-2006, 01:01:36
    #13
    şimdi belli değilmi durum
    geçen ay ödeme aldığım adsense hesabım arkadaşın adına
    banka hesabı ise benım adıma
    ne olucak şimdi kesın bişey varmı
  • 19-11-2006, 01:12:07
    #14
    acaba kardeşim 18 e basmışmıydı?
    olmazsa çek istettiririm, de nasıla bi kaç gün önce açılmıştı yarın hemen banka hesabımı girem EFT olsun, pislik yapmazlar inşallah
  • 19-11-2006, 03:25:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Banka dogrulamasını girdigim birkaç tane farklı isimlerden hesabım var.
    Şimdilik birşey yok gibi görünüyor ama inşallah birşey olmaz
  • 19-11-2006, 08:35:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hesabı olanlara birşey yapacaklarını düşünmüyorum. Belki yeni kullanıcılara....
  • 19-11-2006, 08:46:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kardeşlerimize hesap açıyoz ama çek ile aldıkmı 18 yaşından küçük birine çek gelmiş oluyo banka filan sorun yaparmı acaba ?
  • 19-11-2006, 08:49:35
    #18
    Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşlerimize hesap açıyoz ama çek ile aldıkmı 18 yaşından küçük birine çek gelmiş oluyo banka filan sorun yaparmı acaba ?
    ya onun yerine ptt den bi posta kutusu kiralarsınız
    çeki oraya istetirsiniz her ay gider düzenli alır kafadan cirolar tahsil edersiniz