Bence alır hocam. İki gün önce aklımda bı proje var di önceden aldığım bir domainde kallunmak için gidip temayı satın aldım kurdum temayı, sadece gereksiz yazıları sildim logomu koydum bı basvuruyum dedim dün bı baktım onaylanmış. Kullanıcı makale içerik hiç bişey yok yok sadece temanın verileri. Adsensin ne yapacağı belli olmuyor. Bişey kaybetmezsiniz başvurun bence.