Arkadaşlar merhaba ocak ayında gösterim bazlı reklam gelirlerinde ciddi bir düşüş yaşıyorum hit artışı olmasına rağmen.
tıklama bazlı olayda tbm zaten yarı yarıya oldu da gösterim gelirii çok daha fazla düştü sizde de böyle mi
Gösterim gelirlerinde düşüs
9
●449
- 03-01-2020, 15:33:49
- 03-01-2020, 17:02:10Reklamveren sayısı düştü çünkü çoğu firma daha yeni yeni yıllık bütçesini ayarlıyor Ocak ayı genelde böyle geçiyor.redboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 19:56:011 ay öncesine kadar kaçtı hocam? Ben TBM 0,12 görünce seviniyorumSillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 0,11
- 03-01-2020, 20:22:0155-85 bazen 1,25 olduğu oluyor sapıtıyor dengesiniPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 21:31:39Sizin kadar tbm görsem sapıtmasını hiç dert etmem üstadımSillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 21:33:06Tıklama bazlı düşüş olduğunda gösterim de aynı orantıda gider hocam geneldePenguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 0,11
