• 06-08-2008, 20:21:19
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Eski çalıştığım cafede filtre programı vardı, programı kurduğun zaman tüm makinaların açılış sayfası filtre programının sayfası oluyordu, ve arama için adsense kullanıyordu. Cafede 3 sene çalıştım 3 sene boyunca öyleydi. 1 kez olsun banlandıklarını görmedim. O İnternet cafeden hesabını kontrol etmediğin sürece birşey olmaz.
  • 06-08-2008, 20:23:27
    #20
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okumadın sanırım
    Kafe diyor; hani bissürü bilgisayarın olduğu kafeler var ya internet kafe. Hani 20-30 bilgisayarın aynı ip den bağlandığı kafe. Aynı adam olmaz zaten. Fakat başlangıç sayfasına öyle bi' sayfa koyarsa 20 bilgsayarlık bi' kafeyi düşün. Bu bilgisayarların her birine günde ortalama 10 kişi otursa 200 kişi eder, 200 adamın 50 si arayıp reklama tıklasa, al sana BAN !
    Hala aksini iddaa ediyorsan ver kodlarını deneyelim.
    konuyu okudum anladım sen merak etme. istanbul/avcılar a ismi doğuş internet cafe. adam 6 aydır bu şekilde kullanıyor. internet cafe nin %30 luk kazancını bu sayede çıkartıyor. tabi internet cafe n vardı da banlandın orasını bilemem.
  • 06-08-2008, 20:24:00
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    denemekten zarar gelmez.
  • 06-08-2008, 20:25:39
    #22
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski çalıştığım cafede filtre programı vardı, programı kurduğun zaman tüm makinaların açılış sayfası filtre programının sayfası oluyordu, ve arama için adsense kullanıyordu. Cafede 3 sene çalıştım 3 sene boyunca öyleydi. 1 kez olsun banlandıklarını görmedim. O İnternet cafeden hesabını kontrol etmediğin sürece birşey olmaz.
    evet bahsettiğim internet cafede de program bu şekilde işliyor.
  • 06-08-2008, 20:28:01
    #23
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu okudum anladım sen merak etme. istanbul/avcılar a ismi doğuş internet cafe. adam 6 aydır bu şekilde kullanıyor. internet cafe nin %30 luk kazancını bu sayede çıkartıyor. tabi internet cafe n vardı da banlandın orasını bilemem.
    Hayır ben hiç banlanmadım, fakat bu yüzden banlananı çok gördüm. Bence de zaten ban sebebi.
  • 06-08-2008, 20:40:49
    #24
    herkes bir şeyler demiş Ben işi ev sahibine sormaya karar verip google adsense forumunda başlık açtım. Başlığa buradan ulaşabilirsiniz.
    Google Özel Arama Sayfası Hakkında Bir Soru - AdSense Program Kuralları | Google Groups

    Bir yetkili kişi cevap verdiği zaman cevabını buraya ekleyeceğim.
  • 06-08-2008, 21:37:04
    #25
    konu iyi uzamış, bencede ban sebebi ama değilse çok güzel şeyler yapabilirim.