• 15-11-2017, 01:26:29
    #1
    Ben ingilizce bir site açmayı planlıyorum. Açacağım sektör çok zor alltlı üstlü adwors reklamı kaynıyor.

    Asıl Sorum: Asıl beni kıvrandıran soru şu. ilk 10 sayfa hep firmaların kendi web siteleri dolu.
    Yani doğal olarak kimse adsense reklamı koymamış.
    Bu siteler adwors için baya yatırım yapmış LAKİN ADSENSE reklam hizmetini de kullanıyorlar mı?? Onu bir türlü anlayamadım. Yani adamlar sadece adwors ile çalışıyorlarsa ben şey gibi ortada mı kalacağım.

    Sitem de o sektörle ilgili reklamların çıkma olasılığını nasıl test ederim. (site şuan açık değil) Yani o firmaların adsense de reklam verip vermediklerini nasıl anlarım???

    Böyle bir sistem var mı? Bu sitedeki kelime analizinde reklam veren sayıları sadece adworsü mü yansıtıyor?

    EDİT: O sektördeki sitelere girdiğim için diğer sitelere girince sadece bir tane reklam var o çıkıyor. Ondan başka kimse reklam vermemiş mi ya?
  • 15-11-2017, 01:59:48
    #2
    Adwords çalışması yapıyorlarsa görsel reklam olarak herhangi bir sitede reklamları çıkacaktır.
  • 15-11-2017, 02:01:19
    #3
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords çalışması yapıyorlarsa görsel reklam olarak herhangi bir sitede reklamları çıkacaktır.
    Hocam adwors kapış kapış yani adsense de buna paralel olur mu diyorsunuz?
  • 15-11-2017, 02:03:09
    #4
    Birbirinden bağımsız şeyler değilki hocam adsense sitesinde reklam yayınlayanların adwords ise reklamı verenlerin bulunduğu platform gibi düşünün. Daha doğrusu o kelimede biri google üzerinde arama yapıyorsa ardından sizin sitenize girdiğinde genelde otomatik olarak o kelimede reklam verenlerin reklamları sizin sitenizde gösterilir.
  • 15-11-2017, 02:05:00
    #5
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birbirinden bağımsız şeyler değilki hocam adsense sitesinde reklam yayınlayanların adwords ise reklamı verenlerin bulunduğu platform gibi düşünün.
    Adamlar sadece adwors reklamı alıyorsa? Valla kusura bakma adsense konusunda bir hiçim Hocam ama dedikleriniz kesinse sabaha kadar nasıl dua ederim size offf



    başka düşüncesi olan yok mu arkadaşlar