• 12-01-2017, 11:33:06
    #1
    Merhabalar, son zamanlar sıkça yapılan mobil yönlendirmeler adsense için tehlike oluşturuyor mu?

    Bu tarz paylaşımlar. Mobilden tıklayınca videoyu sitenin üstünde açıyor. Direk hit yani siteye.




    Adsense için bir tehlike oluşturuyor mu? Ona göre bende yapacağım.

    Öğrenmek isteyenler pm atsın
  • 12-01-2017, 11:36:37
    #2
    Zannetmiyorum. Bu ufak hesapları bir çok büyük site de yapıyor.
  • 12-01-2017, 11:38:46
    #3
    İlk başta amerikalı sitelerde gördüm, biraz araştırdım buldum sonunda. Geçenlerde sözcü'de yapmıştı. Ama işte böle şeyler bizi bulur

    Mobilde bi tür popup gibi oluyor çünkü. Bu gün dayamayıp attım. Cidden etki ediyor. Kullanıcıların yüzde 80'i mobil zaten. Direk siteye düşüyorlar.
  • 12-01-2017, 16:14:08
    #4
    Kurumsal Üye
    Hocam bu bana çok lazım rica etsem öğretir misiniz ?
  • 12-01-2017, 16:32:55
    #5
    Herkese lazım 😊
  • 12-01-2017, 16:47:45
    #6
    büyük siteler için sorun olmaz ama başkası için olur şikayet ettim bir kaç siteyi ama muhtelemen bir halt yapmadılar.
  • 12-01-2017, 17:26:52
    #7
    Bir şey olmaz hocam, 2 yıldır bu şekilde hit alıyorum sorun yok.
  • 13-01-2017, 00:31:00
    #8
    Sorun olmuyor ama kazanç bakımından faydası da olmuyor.
  • 13-01-2017, 22:19:24
    #9
    sitenize çektiğiniz sadece hit oluyor. Reklam tıklaması olmadığı için kazançlarınızı epey düşürüyor.