• 09-05-2008, 20:12:22
    #28
    2 gün sonra banlandım diye topic açarlar
  • 09-05-2008, 20:14:02
    #29
    Alıntı
    arkadaşlar daha fazla tıklamayın, Google bu zeka küplerini zaten ay sonunda banlayacak, reklamverenlerin parası gitmeşin boşuna.
    iyi hoş diyorsunda ringofon reklam verenlere iyi oluyor. onlar yüzünden hakkımızı alamıyoruz.
  • 09-05-2008, 20:23:44
    #30
    Üyeliği durduruldu
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heykır mısıın kardeş :
    3-4 siteye index çaktıydım
    hacker sandım kendimi :=)
    Bıraktım artık işleri
    yazın başlıcam okullar bitsin Bi
  • 09-05-2008, 20:27:43
    #31
    Alıntı
    3-4 siteye index çaktıydım
    hacker sandım kendimi :=)
    Bıraktım artık işleri
    yazın başlıcam okullar bitsin Bi
    bence boşver kendini daha güzel şeyler için yetiştirebilirsin
  • 09-05-2008, 20:38:34
    #32
    Üyeliği durduruldu
    h4ck4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 siteye index çaktıydım
    hacker sandım kendimi :=)
    Bıraktım artık işleri
    yazın başlıcam okullar bitsin Bi
    @death_angel35 nickli arkadaş bence burak bu işleri demiş ama eğer bu alanda iş yapmak istiyorsan bırakma ee tabi böyle gidip 2-3 siteden forum açıklarını bulupta index falan bas demiyorum. Ya git adam akıllı bu işin kursunu, eğitimini falan al veya kitaplar al kitapları oku falan bu işin o kadar kolay olmadığını göreceksin ozaman bu işi yapıp yapmayacağına karar verirsin..
    Birde hiç başlamamışsın ki bu işe bırakasın
  • 09-05-2008, 20:42:27
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ....
    Sanırım bu konudaki kadir inanıra benzeyen kişinin bu site
  • 09-05-2008, 20:47:13
    #34
    Üyeliği durduruldu
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @death_angel35 nickli arkadaş bence burak bu işleri demiş ama eğer bu alanda iş yapmak istiyorsan bırakma ee tabi böyle gidip 2-3 siteden forum açıklarını bulupta index falan bas demiyorum. Ya git adam akıllı bu işin kursunu, eğitimini falan al veya kitaplar al kitapları oku falan bu işin o kadar kolay olmadığını göreceksin ozaman bu işi yapıp yapmayacağına karar verirsin..
    Birde hiç başlamamışsın ki bu işe bırakasın
    14 yaşında başladım
    baya bi bilgiliyim ama
    çalıştıktan sonra yapabileceğime inanıyorum
    KoNu KapanMışTır UmarıM
  • 09-05-2008, 20:50:16
    #35
    h4ck4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yaşında başladım
    baya bi bilgiliyim ama
    çalıştıktan sonra yapabileceğime inanıyorum
    KoNu KapanMışTır UmarıM

    bence hack işi çok kolay yani dunyada bu kadar guvenliğe önem vermeyen webmaster oldukça hackerlıkta devam eder

    turk-h :duskorc
    zone-h : duskorc
    google : hacked by duskorc die ara
  • 09-05-2008, 21:02:29
    #36
    oxygene@ o site ancak ***** site olduğunda linki kaldırısan iyi olur