• 12-10-2016, 16:43:23
    #10
    Güzel görünüyor.
  • 12-10-2016, 17:59:33
    #11
    Ben hala yeşil yeşil dolarları gördüğümüz paneli özlüyorum.
  • 12-10-2016, 18:09:21
    #12
    Rakun12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hala yeşil yeşil dolarları gördüğümüz paneli özlüyorum.
    En iyisi sensin domatesi yan tarlada yetiştirin keyfe diyecek yok
  • 12-10-2016, 19:52:12
    #13
    Tasarım yerine sayımlardaki hataları düzenlesin
  • 12-10-2016, 20:00:34
    #14
    Hepnetgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım yerine sayımlardaki hataları düzenlesin
    aynen, kendi topluluk forumlarına bile 2 adam koyamıyolar.abuk subuk bilgisiz insanlar destek vermeye çalışıyolar.

    dünya'nın en büyük ve en dandik reklam ağı
  • 12-10-2016, 20:09:06
    #15
    Yıllardır çıkmadı ki karşılarına sağlam bir rakip. En azından rekabet olsaydı seçenek olsaydı bu durumda olmazdı.
  • 13-10-2016, 00:32:07
    #16
    Hepnetgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır çıkmadı ki karşılarına sağlam bir rakip. En azından rekabet olsaydı seçenek olsaydı bu durumda olmazdı.
    Çıkması da zor hocam. Bu kadar çok kullanıcı verisi kimsenin elinde yok.
  • 13-10-2016, 14:12:16
    #17
    Bende de yeni tasarım butonu çıktı. Baktım iyi gibi duruyor ama tam bakamadım.

    Geçenlerde Adsense kullanıcılarına Adsense kullanıcı deneyimi anketi gelmişti detaylı. Ona yönelik bir güncelleme yaptıklarını düşüyorum.
  • 13-10-2016, 14:46:01
    #18
    8 yıllık adsense hesabımda yeni tasarım gözüktü.
    yeni adsense hesaplarında gözükmüyor sanırım.