2.onay için şu şu sitenize kodu ekleyin yazıyordu anasayfada ekledim o yazı gitti ama reklam birimleri yenide kalıyor 1-2 hafta sonra boşta oluyor 2 aydır bununla uğraşıyorum siteye girincede sarı alan oluyor projeden soğudum yeminle çatır çatır ziyaretçi geliyor boş masraf yapıyorum
yok yeni reglendi yeni çıkan uzantılardan zaten 2 site var ikisindede durum aynı hesapla ilgili galiba admob üzerinden almıştım içerik için adsense da var gözüküyor hesap durumunda