• 16-03-2008, 21:30:48
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MєtTo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye gibi İE kullanıcısının fazla olduğu ve Firefox'u bilen az kişi olması nedeniyle iyi değerlendilirse Firefox tavsiyesi sizin için baya bir gelir kaynağı olabilir.

    Ama bu demek deÄŸilki herkes bu tavsiyeye uysun.

    peki hocam bu bannerin üzerine siteleri daha iyi dolaşmak için alltaki programı kurun diye bi yazı yazarsak sorun teşkil edermi ?
  • 16-03-2008, 21:39:19
    #29
    mahonii1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam bu bannerin üzerine siteleri daha iyi dolaşmak için alltaki programı kurun diye bi yazı yazarsak sorun teşkil edermi ?
    Direk emir kipinde konuşmak yerine önerme kipinini kullanabilirsin

    İnterneti daha etkili kullanmak ve sitemizi daha rahat gezebilmek için FF yi şiddetle tavsiye ediyoruz. gibilerinden güzel bir cümle kurabilirsin. Benimki standart oldu
  • 16-03-2008, 21:41:05
    #30
    mahonii1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam bu bannerin üzerine siteleri daha iyi dolaşmak için alltaki programı kurun diye bi yazı yazarsak sorun teşkil edermi ?
    Adı üstünde tavsiye öle bir yazı yazman hiç sorun teşkil etmez.Tabiki çok fazla abartmamak lazım.
  • 16-03-2008, 21:42:42
    #31
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk emir kipinde konuşmak yerine önerme kipinini kullanabilirsin

    İnterneti daha etkili kullanmak ve sitemizi daha rahat gezebilmek için FF yi şiddetle tavsiye ediyoruz. gibilerinden güzel bir cümle kurabilirsin. Benimki standart oldu

    yani benim sölediğim şekilde olursa ban felan tehlikesi olurmu sonuçta reklama teşvik felan olmazmı yani ne bilim yoksa senin cümleyimi yazayım senin cümleyi yazssam ban felan olurmu ??
  • 16-03-2008, 22:04:38
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bende şimdi kullanmaya başladım bi sorum olacaktı

    firefox tavsiyesini benim siteme degil firefox sayfası için ayrı bi sayfa yaptım kodları falan oraya koydum kendi sitemden de link verdim bi sorun çıkmaz demi
  • 16-03-2008, 22:07:51
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şimdi kullanmaya başladım bi sorum olacaktı
    firefox tavsiyesini benim siteme degil firefox sayfası için ayrı bi sayfa yaptım kodları falan oraya koydum kendi sitemden de link verdim bi sorun çıkmaz demi
    yok olmaz ben daha önce yapmıştım..
  • 16-03-2008, 22:15:18
    #34
    Şimdi bu her yüklemeye 1 dolar diyor biz bu firefox u 100 kişiye yükletsek 100 dolar alacaz yani öyle mi ? Ben bilgisayar işi yaptığım için çok zor olmayacaktır benim için
  • 16-03-2008, 22:17:05
    #35
    Sabotage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu her yüklemeye 1 dolar diyor biz bu firefox u 100 kişiye yükletsek 100 dolar alacaz yani öyle mi ? Ben bilgisayar işi yaptığım için çok zor olmayacaktır benim için
    1 dolara kadar türkiyeden yüklenirse 0.10 veriyor
  • 16-03-2008, 22:17:46
    #36
    yurt dışı 1 $ her yer 1 $ olsa keşke :$
    diğer yerlerde de değişiyor tr 0.1 , başka ülkelerde 0.5 - 1 $ arası..