1 tıka 0.60 krş normalmi ?
12
●920
- 11-05-2015, 13:01:49o zaman yaban dille yazılmış bir site daha fazla kazandır maz mı?
- 11-05-2015, 13:03:53Yani nissan reklam yöneticisi adsense reklam verirken benim reklamım otomonil bloglarında şu kadar diğer haber vs sitelerde şu kadar tbm versin diye seçebildiğini mi söylüyorsunuz?drjoseph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2015, 13:16:50Üyeliği durdurulduHayir, benim reklamim su sitelerde yayinlansin, su sitelerde yayinlanmasin diyebiliyorsun.bahadirhan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrica iki reklam olusturup farkli tbm ve farkli siteler de secerek kiyaslama icin sure taninir. Sure sonunda hangisinin donusum oranlari daha iyiyse onunla devam edilir
- 11-05-2015, 13:47:34yıl olmuş 2015 millet hala tıklama başına maliyet hesaplıyor. ROI