Merhaba ARkadaşlar.
2 buçuk yıldır Özgün olarak kullandığım kişisel blogum var,
fakat bir türlü adsense alamadım ?
acaba nerde yanlış yapıyorum ? bir bilgisi olan var ise..
dahiturk.com > site adresi.
# Edit #
Ücretli yardım istemiyorum , ücretli bir yardım edecek var ise, mesaj falan atmasın.
2 yıldır adsense alamıyorum Yardım lütfen
27
●1.775
- 14-03-2015, 17:27:54Üyeliği durdurulduValla yazılarınız da güzel tema da harika ama adsense bu ben de alamıyorum... Özellikle temanıza hayran kaldım.
- 14-03-2015, 17:31:52sağolun hocam , her yazıyı ilk sayfalara gömüyorum ama işte adsense bi vermedi mi vermiyorcemalsenturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2015, 17:36:56hocam ismini tam hatırlamıyorum , editleyeli bayağı bir zaman oluyorSinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wootheme den tema - 16-03-2015, 19:14:26Bu puan kısmı bir kritermidir ???Kadirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2015, 19:24:33Değildir alakası yok! Sadece ne yapman gerektiği konusunda fikir verebilir ama puanlama tamamen fiyasko, kesinlikle bir kriter değil bana güven ayrıca 84 harf gayet uygun kalsın sıkıntı yok.sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2015, 23:08:50Tek kriter değil ama, yinede inceleniyor. Sitenin kalitesine göre değerlendiriyorlar. Bu sebep ile site içi ayarlarınızın uygun olması sizin açınızda avantaj olacaktır.sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle