• 22-02-2015, 02:12:39
    #10
    Flash oyun sitem olduğu için alıştım bu tür tbmlere 0.06 olunca göbek atıyoruz ailecek
  • 22-02-2015, 11:56:04
    #11
    bugün biraz daha iyi gibi tbm bakalım hayırlısı :=)
  • 22-02-2015, 12:08:10
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün dahada kötü :/

  • 22-02-2015, 15:08:44
    #13
    kemalxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün dahada kötü :/

    benimde aynı bu gün çok daha kötü tbmler ne oldu ne bitti anlamıyorum. Bu kadar olmaması lazımmm
  • 24-02-2015, 15:48:17
    #14

    30 Günde anca bu kadar.Ne yapsam bilemiyorum.
  • 24-02-2015, 16:01:30
    #15
    SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    30 Günde anca bu kadar.Ne yapsam bilemiyorum.
    Reklam yerleşiminizi muhakkak değiştirin.
  • 24-02-2015, 16:02:41
    #16
    Hiç uğraşmayın adsenseyle siteyle. Youtube en mantıklısı
  • 24-02-2015, 16:07:48
    #17
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam yerleşiminizi muhakkak değiştirin.
    Özel mesaj ile iletişime geçsem yardımcı olabilir misiniz ?
  • 24-02-2015, 16:33:28
    #18
    SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj ile iletişime geçsem yardımcı olabilir misiniz ?
    O konuda malesef bilgim yok, forumda ücretli olarak bu işi yapan arkadaşlar mevcut. Reklam yerleşim çalışması diye aratırsanız arkadaşlara ulaşabilirsiniz.