• 26-02-2008, 18:15:23
    #64
    bende boyle bir şey çıkmadı
  • 27-02-2008, 00:44:03
    #65
    2 kez sordu hoş bişey anlamadımda anlasamda yapacak bişey yok hesap kapanmaktansa kabul edecegiz
  • 27-02-2008, 00:46:30
    #66
    bana dün bi kere sordu kabul ettim geçtim
  • 27-02-2008, 01:37:16
    #67
    bana çıktığında ingilizceydi malum okumadan kabul ettik sorun olursa deriz artık biz kabul ederken ingilizceydi okur-yazay'lığımız yok deriz
  • 27-02-2008, 01:43:18
    #68
    sözleşmeyi kabul etmeyen var mı?
  • 27-02-2008, 03:10:36
    #69
    Şimdi anlamadığım olay şu adamlar artık hem banlayacak hem de suç duyurusunda mı bulunacak ?
    Millet bu sefer para kazanacağı yerde para kaybedecek gibi.
    Bu aralar hile yapmayanlar bile banlanıyor kafalarına göre bir de dava açarlarsa vay halimize
    Düşünsenize ayda 100-200 dolar kazanan bir hesabınız var banlanıyor daha sonra kapınıza mahkeme kağıdı geliyor yani düşünmek bile ürkütücü
    Allah hepimizi korusun
  • 27-02-2008, 04:39:12
    #70
    Üyeliği durduruldu
    bana yeni çıktı altına imzamı atmadıkça beni bağlamaz ...
    bu arada adsensem türkçe sözleşme iniglizce fıs
  • 27-02-2008, 09:15:37
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Sabah Sabah uyku sersemi bende hiç bakmadan başlık açtım ilk girdiğimde bu ne ya demiştim. bazı arkadaşlar raporlar gelmiyo demiş ama ben kbaul ettikten sonra raporlara yönlendirildim
  • 27-02-2008, 09:21:51
    #72
    Üyeliği durduruldu
    kabul ettik mecburen şartları zorluyorlar microsoftun ads central sistemi tr de aktf olsa keşke