• 26-02-2008, 12:58:33
    #55
    evet bende çıktı, ve yeni gmail hesabınıda mecburen açtım.
  • 26-02-2008, 13:08:22
    #56
    bana da hiç çıkmadı direk giriyor ve he şey yolunda görünüyor
  • 26-02-2008, 13:47:44
    #57
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yakında gelir arkadaşlar sizede. Panik yapmayın, google biraz göz korkutuyor gibi geldi bana ama, tabiki sözleşmedeki dediklerini uygulayacaktır, çok büyük hileler yapanlar bence bu sözleşmeyi daha iyi okumalılar.
  • 26-02-2008, 14:25:12
    #58
    üüüü bana kontrat vermiyo

    gönülden kabul ettiğim için mi acaba ?

    hesaplarda değişiklik yok... türkiye hesabında da yabancı hesaplarda da kontrat çıkmadı
  • 26-02-2008, 14:27:44
    #59
    Üyeliği durduruldu
    ya inşallah vergi falan kesmes google :S
  • 26-02-2008, 14:28:41
    #60
    bende kontrat çıkmadı, sadece mail adresini gmail ile değiştirmemi yazdı , mecburen değiştirdim.

    mail adresimi değiştirmeme seçeneği yoktu,
  • 26-02-2008, 14:30:18
    #61
    kim bastı gugılın ayağına

    biri canını feci şekilde yaktı yada yakma teşebbüsünde bulundu ki

    sözleşme eklemiş girişe

    kim demiş adsense mahkemeye verilmez verilsede birşey yapılmaz diye
  • 26-02-2008, 16:49:49
    #62
    Üyeliği durduruldu
    ileride o yeni sözleşmedeki maddelerden biriyle suclanır ve hesabım kapatılırsa benim o kontratın karşıma gelmedigini ve dolayısıyla onaylamadıgımı kanıtlama şans yuzdem nedir?
  • 26-02-2008, 17:01:20
    #63
    bana kontrat falan çıkmadı bugün 2 kere girdim hesaba