• 26-02-2008, 01:48:28
    #37
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acaba okuyupda kabul etmeyen var mıdır


    Ayrıca;
    Herşeyi anladımda bana niye ingilizce gönderdiler anlamadım


    Görüntü dili: Türkçe
    Panelde türkçe
  • 26-02-2008, 01:48:50
    #38
    Arkadaşlar gmail iniz varsa onu girin, eğer yoksa yeni bir kullanıcı adı yaratın ve işlemleri tamamlayın, ancak dogrulama maili gelıcek ona gore yazın yani

    işlem tamamdır
  • 26-02-2008, 01:49:23
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ...''Google tarafından Size yapılmış olan brüt ödemelerin miktarını doğru olarak ifşa edebilirsiniz.'' bu hüküm daha önce yoktu sanırım.Buna göre artık google'dan alınan ödemeleri web sitesi sahipleri ifşa edebilecek.
  • 26-02-2008, 01:52:47
    #40
    Üyeliği durduruldu
    hıms bu ne yaw kısaca bu ne demek oluyor? google bize dava açabilir mi yani? hesabı askıya alabilir diyor, adsense ban kalkacak mı?
  • 26-02-2008, 01:54:49
    #41
    ban kalkmaz dostum adsense den
  • 26-02-2008, 01:54:59
    #42
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba okuyupda kabul etmeyen var mıdır


    Ayrıca;
    Herşeyi anladımda bana niye ingilizce gönderdiler anlamadım


    Görüntü dili: Türkçe
    Panelde türkçe
    zorunlı değil zaten kabul edip etmemek , mecburi
  • 26-02-2008, 01:57:38
    #43
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ya biraz abartmamışlarmı arkadaşlar.. cezai işlem felan :S korkutuyorlar adsense kullanıcılarını resmen..ben bile çekindim biraz. cezai işlem felan noluyoruz !

    ben bir kez kabul ediyorum dedim.. ve bi daha karşıma cıkmadı cok sanslıyım galiba
  • 26-02-2008, 02:02:36
    #44
    Özellikle büyük hileler ile bol sıfırlı dolar ödeme alan yayıncıları,büyük miktarlı tazminat davaları bekliyor olacak.Sözleşmeleri çok profesyonlece ve tüm küçük ayrıntılar gözetilmiş gibi..
  • 26-02-2008, 02:20:41
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Haberkulesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle büyük hileler ile bol sıfırlı dolar ödeme alan yayıncıları,büyük miktarlı tazminat davaları bekliyor olacak.Sözleşmeleri çok profesyonlece ve tüm küçük ayrıntılar gözetilmiş gibi..
    sahte isim kullanırlar?