Merhabalar r10 ailesi. Oldukça cahilim adsense konusunda. Aklımda bir iki soru var adsense hakkında.
Birincisi adsense'de yeni reklam oluştururken bana önerilen boyutları gösteriyor ilk olarak. Bunları seçmesem de kendim boyut girsem çok eksisi olur mu?
Eğer olur ise önerdiği boyutu seçerek reklam oluştursam (örn: 728x90) ama sonra bunu bir div'e alıp css ile boyutunu değiştirsem (örn : 600x90) bir sorun olur mu?
Şimdilik son olarak da adsense onayı aldım, reklamlar sitemde yerleşik durumda ama nedense siteye girince hiç reklam göremiyorum. Neden kaynaklanıyo olabilir? Mobil ile girdiğimde sağ kısımda bulunan reklam kısmında reklam var, masaüstünden girdiğimde iste gözükmüyor
www.kombisorunlari.com bahsi geçen site. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
Adsense hakkında bir iki ufak soru
12
●693
- 16-09-2014, 22:19:06Bende öyle düşünmüştüm ama mobilden giriyorum sorunsuz görebiliyorum nedense. Acaba reklamı oluşturduğum ip, pc olduğu için falan bana göstermiyor mu? Var mı öyle bişey
Birde ilk soruma cevap alabilir miyim mümkünse
Önerilen boyutu eklemem çok büyük bir artı sağlar mı? Yoksa kendi istediğim boyutta bir reklam oluşturabilir miyim?
- 16-09-2014, 22:49:052.onay mesajı nedir hocam? Sadece başvurdum onaylandı diye bir mesaj geldi banaAdsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2014, 23:01:54Üyeliği durdurulduTebrikler Aramıza Hoşgeldiniz yazacak panelinize girdiğinizde hocam Adsense panelindeEmreSalum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2014, 23:22:18Yok hocam öyle bişey gözükmüyor malesef. Nasıl başlatıcam 2.onay sürecini ? Benim yapmam gereken bir işlem mi yoksa otomatik mi?Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2014, 23:22:55Üyeliği durdurulduSitenize reklam kodunu alıp ekledinizmi sözleşmeyi kabul ettikten sonra hocam?EmreSalum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerilen boyutu eklemem çok büyük bir artı sağlar mı? Yoksa kendi istediğim boyutta bir reklam oluşturabilir miyim?