• 16-09-2014, 21:59:09
    #1
    Merhabalar r10 ailesi. Oldukça cahilim adsense konusunda. Aklımda bir iki soru var adsense hakkında.

    Birincisi adsense'de yeni reklam oluştururken bana önerilen boyutları gösteriyor ilk olarak. Bunları seçmesem de kendim boyut girsem çok eksisi olur mu?

    Eğer olur ise önerdiği boyutu seçerek reklam oluştursam (örn: 728x90) ama sonra bunu bir div'e alıp css ile boyutunu değiştirsem (örn : 600x90) bir sorun olur mu?

    Şimdilik son olarak da adsense onayı aldım, reklamlar sitemde yerleşik durumda ama nedense siteye girince hiç reklam göremiyorum. Neden kaynaklanıyo olabilir? Mobil ile girdiğimde sağ kısımda bulunan reklam kısmında reklam var, masaüstünden girdiğimde iste gözükmüyor

    www.kombisorunlari.com bahsi geçen site. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
  • 16-09-2014, 22:06:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    reklam boyutu reklam olustururken sec ama sonra onunla oynaman yasak.

    reklamlarin hemen gorunmeyebilir bazen
  • 16-09-2014, 22:19:06
    #3
    Bende öyle düşünmüştüm ama mobilden giriyorum sorunsuz görebiliyorum nedense. Acaba reklamı oluşturduğum ip, pc olduğu için falan bana göstermiyor mu? Var mı öyle bişey

    Birde ilk soruma cevap alabilir miyim mümkünse Önerilen boyutu eklemem çok büyük bir artı sağlar mı? Yoksa kendi istediğim boyutta bir reklam oluşturabilir miyim?
  • 16-09-2014, 22:32:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Adsense reklam kodlarına müdahele edilemez yasak 2 onay mesajı aldınızmı
  • 16-09-2014, 22:38:08
    #5
    Ben sitenizde sorun göremedim, içeriğiniz ile ilgili reklamlar çıkıyor.
  • 16-09-2014, 22:49:05
    #6
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense reklam kodlarına müdahele edilemez yasak 2 onay mesajı aldınızmı
    2.onay mesajı nedir hocam? Sadece başvurdum onaylandı diye bir mesaj geldi bana
  • 16-09-2014, 23:01:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    EmreSalum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.onay mesajı nedir hocam? Sadece başvurdum onaylandı diye bir mesaj geldi bana
    Tebrikler Aramıza Hoşgeldiniz yazacak panelinize girdiğinizde hocam Adsense panelinde
  • 16-09-2014, 23:22:18
    #8
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler Aramıza Hoşgeldiniz yazacak panelinize girdiğinizde hocam Adsense panelinde
    Yok hocam öyle bişey gözükmüyor malesef. Nasıl başlatıcam 2.onay sürecini ? Benim yapmam gereken bir işlem mi yoksa otomatik mi?
  • 16-09-2014, 23:22:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    EmreSalum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam öyle bişey gözükmüyor malesef. Nasıl başlatıcam 2.onay sürecini ? Benim yapmam gereken bir işlem mi yoksa otomatik mi?
    Sitenize reklam kodunu alıp ekledinizmi sözleşmeyi kabul ettikten sonra hocam?