Merhaba,
İlk defa adsense kullanan biri olarak halen kafamda netleştiremediğim bir konu. Adsense den az mı kazanıyorum. Yoksa olması gereken değerlerde mi?
Genel bilgiler şu şekilde;
Aylık Tekil : 121.851
Aylık Çoğul : 133.949
Sayfa Gösterimim : 173.881
Ortalama Oturum Süresi : 00:01:11
Sayfam eğitim ve genel blog tarzında, sayfa tıklanma oranım %1,5 - 2 arasında. Günlük kazanç ortalamam da 15-20tl arasında. Aylıkta ortalama 450-550. Ekstra bilgi gerekiyorsa onlarıda iletebilirim.
Sizce trafiğime göre kazancım nasıl? Eğer düşükse sizce bu trafiğe ortalama ne kadar kazanmam gerekir.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Adsense Kazancım Düşük Mü?
16
●1.326
- 23-05-2014, 14:51:02Tam olarak bu konuda net birşeyler söylemek yanlış olur. Reklam yerleşimi, içerik, kullanıcının site üzerindeki hereketi vb. gibi kriterler tıklama oranını etkiler.
Trafik bilgilerinize göre analiz edersek günlük 30 lira gibi birşey kazanmanız gerekir. Buda dediğim gibi yerleşim, içerik ve kullanıcının site üzerindeki hareketine bağlıdır. Çok iyi optimize etseniz bile hala geliriniz düşük olabilir. Buda tamamen içeriğe uygun reklamın maddi değerinin düşük olması ile ilğili. - 23-05-2014, 15:15:3340-50 tane türk sitede yaptığım analizlere göre ki amatörcedir bu analiz;
1.000 tekil; 20 TL süper
1.000 tekil; 15 TL çok iyi
1.000 tekil; 10 TL normal
1.000 tekil; 7 TL idare eder
1.000 tekil; 5 TL kötü
5 TL altı çok kötü.
Bu tabi kategoriye göre değişebilir. Benim bir sitem 0.15 tl verirken aynı zamanda 0.03 tl veren site var. Kategori çok önemli... - 23-05-2014, 21:55:01Adamlar onu kasten yapıyor zaten.wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle