• 26-04-2014, 09:42:57
    #1
    Ben önce 1. onayı aldım reklamları koydum ertesi gün girdim tebrikler vs. yazdı ben ikinci onayıda aldım mı? Reklamlarda çıkmaya başladı. Sorun yok sayımda yapmaya başladı bütün işlem 3 gün sürdü çok kısa bir süre değil mi bu?
    Sitem: http://oyunsorun.com/
  • 26-04-2014, 09:45:39
    #2
    Evet onay almış.
  • 26-04-2014, 09:46:36
    #3
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet onay almış.
    Teşekkürler çok sevindim bu kadar kısa sürmesine onaylanmaz diyordum ama
  • 26-04-2014, 09:47:33
    #4
    RainManTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler çok sevindim bu kadar kısa sürmesine onaylanmaz diyordum ama
    Allah bol kazanç nasip etsin. Google bu hocam
  • 26-04-2014, 09:58:10
    #5
    Hayırlı olsun hocam
  • 26-04-2014, 10:06:30
    #6
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Teşekkürler hocam
  • 26-04-2014, 10:14:37
    #7
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Hocam adsense için yaptığın işlemleri yazar mısın birer birer?
  • 26-04-2014, 10:19:27
    #8
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adsense için yaptığın işlemleri yazar mısın birer birer?
    Başvurdum 2 gün sonra girdim reklam ekle dedi. Ekledim bu sabah onaylandı. Hiç mail gelmedi
  • 08-07-2014, 13:48:34
    #9
    ALLAH bol kazançlar versin hocam