• 17-03-2014, 11:28:47
    #10
    bendede aynı genel bi sorun herhalde düzelir inşallah
  • 17-03-2014, 11:29:46
    #11
    bende de aynı
  • 17-03-2014, 11:30:14
    #12
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden bakın bir sıkıntı yok
    evet mobilden baktım bi sıkıntı yok
  • 17-03-2014, 11:31:09
    #13
    Bende raporlar gelmiyor diğer herşey normal. Bir de Günlük kazancım düştü o sahte tıklama çıkmış olabilir. Bakalım bir zarar gelmez hesaplara inşAllah 40 yılın başında ödeme eğişini geçmişiz
  • 17-03-2014, 11:37:28
    #14
    Bende her şey normal.
    Google böyle şeyler yapmaz arkadaşlar.
    Birazdan düzelir bence...
  • 17-03-2014, 11:38:00
    #15
    Düzeltti her zaman 25 - 30 TL yapan site dün 12 TL yaptı iyice bunaltmaya başladı
  • 17-03-2014, 11:46:21
    #16
    düzeldi arkadaşlar
  • 17-03-2014, 11:52:26
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ios programında sıkıntı yok.
  • 17-03-2014, 12:18:00
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben de herhangi bir problem yok.