bence banlanı gerektiricek bir durum yok,reklam yerleşimini güzel yapmışsın yanlız anasayfadaki reklamın siyah olması reklam düzenine pek uymamış bence onu forumun genel yapısına uyucak şekilde düzenle
msj içlerine içereğe göre reklam yapsana o en üsteki ve msj aralarindaki büyük adsense reklaminida kaldir Cpu ( kazanç ) düşürmekten başka işe yaramaz. Arti konulari üyelere aç
konu içinde adsese ile konuyu ayirmişsin gere4k yok buna
içerikleri göstert bence. içerik olmadan reklamın da sayfaların da bir anlamı kalmaz.
o şekilde indexlenir sayfaların bir anlamı olmaz her sayfa birbirinin benzeri olur.
ayrıca adsense içeriğe göre reklam çıkarttığı için sürekli aynı reklamların çıkması olası.
husav : ödevlerde neden kullanılmıyor abi yawf ? bir çok site gördüm ödev sitesi ama adsense var.. sağol
Multimedya : Reklam paleti çoklu reklam yani 4 farklı biçimde çıkıyor.. oda bir palet işte.. sağol
death : tamam dediklerini anladım ...üsttekini kaldıracağım mesaj içindekinide bağlantı birimi yapmaktan çıkaracağım.. ( üyelere açtırmayı bende istiyorum ama konu açan pek üyem yok zamanla ) sağol ..
okokok : konu başlığında belirttim download bölümü yenilenecek.. google görmezmi o belirtigim mesajı acaba :S // sağol
Cappystarj0e : biraz üye toplamak için yaptım tavsiyeni 1-2 hafta içinde gerçekleştirebilirim... // sağol