• 21-01-2008, 09:52:11
    #10
    Misafir
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz tıka para alamıyoruz millet gösterime alıyor ya
    walla öyle oldu biraz

    tr sitelere tık var para yok,en sitede 160 gösterim war tık var 0,40cent para var ,16,000gösterime 40$ mi verirdi acep ,

    aylık 250bin dolar kazananlar muhtelemelen gösterimle kazanıodur..250bin dolar için sayfa gösteriminden çok klik olması gerekezmi be
  • 25-01-2008, 23:39:09
    #11
    Misafir
    evet hala gösterime para verıo..şöyle 2bin gosterım alsam tıklanmasına gerek duymıcm sanırm
  • 25-01-2008, 23:46:27
    #12
    Bügün benimde başıma geldi 1$ a yakın verdi gösterime..
    (bkz.Havadan 4Tık ve yaklaşık 1$ ?)
  • 25-01-2008, 23:48:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    8 bin gösterim 3 bin tekil var ne arasıra gösterime 0,01 ile 37 cent veriyordu.son zamanlarda o da yok. normalde günlük ortalama 5 dolar 150 tık gibi bişey bazen 60 tıka aynısını veriyor.kazancımın düşük olmasının sebebi reklama tıklayan her kişi birden çok tıklıyor sitede filmi bulmak için rastgele oraya buraya tıklıyorlar bu da kazancı düşürüyor haliyle çözüm de bulamadım. oraya reklam koymasam bu sefer de hiç tıklayan yok ne yapacağımı şaşırdım
  • 26-01-2008, 00:03:13
    #14
    Misafir
    bnm blogda o gosterım ve tekıl olsa ben gunluk rahat +20 alırdım =)