• 07-01-2008, 23:40:50
    #10
    2-3 senede gelir belki ben yıllardir bekliyom ha geldi ha gelecek
  • 07-01-2008, 23:42:23
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pin gelince banlananlarda varmış dikkat edin
  • 07-01-2008, 23:48:34
    #12
    Gelmezse de bedavaya yayın yapıyoruz. Birşey fark etmez. Belki banlamazalr gelince. Zaten banlanacak bir icraatım yok. Mouse bile getirmemey çalışıyorum üstüne :P
  • 07-01-2008, 23:49:48
    #13
    benim arkadaşa 70 doları geçtiği günün ertesi pin geldi.
    şaşırdık tabi
  • 07-01-2008, 23:50:12
    #14
    immortALance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi yoldadır yeni pin istersem yeni gönderecekleri pin değişik olursa bi dünya da onu beklemeyelim? Yeni gönderdikleri pin de aynı mıdır?
    Yeni gelen pinde aynıdır
  • 07-01-2008, 23:51:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Benim arkadaşın hesabındaki de hala gelmedi aylar geçti..
    Ama 16 aralık ta bir mail geldi eğer 17 ocakta gelmezse bu maili tekrar cevaplayabilirsiniz o zaman başka bir yöntem buluruz gibilerinden..
  • 07-01-2008, 23:55:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaşının karesinden başla geriye doğru
  • 07-01-2008, 23:56:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bizde beklıyoz ama zaman alır kardeş korkma gelir yani
  • 08-01-2008, 00:01:26
    #18
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni gelen pinde aynıdır
    O zaman ben bi pin daha istiyeyim ne olur ne olmaz...