300*600 Reklam kullananlar..! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
300*600 Reklam kullananlar..!
18
●
1.327
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
300*600 Reklam kullananlar..!
1
2
3
21-05-2013, 11:22:03
#10
wmyolcu
huzuristan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
moda sitesinde mi kullandınız 300x600 acaba?
Aynen hocam tabi benimkisi farklı bir moda (Tesettür) markaları
22-05-2013, 14:05:01
#11
aztech
yokmu hic kullanan arkadaslar ?
22-05-2013, 14:07:26
#12
JustRulz
ben kullandım fakat olumlu sonuçlar aldığımı söyleyemiyeceğim.
22-05-2013, 14:07:50
#13
tugay_10
🚀 Network Sahibi SEO ✔
Reklam olmayınca boyutu 160x600 e dönüyor otomatik olarak sitenin görüntüsünü falan bozuyor böyle saçma bir reklam boyutu yani gerisini sen düşün.
22-05-2013, 19:20:48
#14
aztech
bakalim genelde olumsuz olmus geri donusler ama ben yinede bi deneyim de icimde klamasin
22-05-2013, 19:23:19
#15
hypnosis
Üyeliği durduruldu
160x600 daha iyi bence. Denedim biraz, metin reklam çıkınca güzel durmuyor. Alt tarafı boş kalıyor.
22-05-2013, 19:29:13
#16
aztech
raduyo dinleme sitesinde dikkat cekermi acaba neyse olmadi kaldiriz artik
22-05-2013, 20:30:22
#17
wmyolcu
aztech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
raduyo dinleme sitesinde dikkat cekermi acaba neyse olmadi kaldiriz artik
Hocam belliki kendi bildiğini okuyacan fazla zaman kaybetme denede gör
İnsanlar denedik işe yaramadı diyor sen tınlamıyorsun.
22-05-2013, 20:53:38
#18
hypnosis
Üyeliği durduruldu
Denemeden karar verme hocam. Bizim sitelerimizde verim alamadık belki ama sen fazla tık alırsın hiç belli olmaz. En iyi kazancı yakalayana kadar dene.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler