• 17-06-2010, 11:05:43
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konya ile Ankara yakın yerler kültürler ortak sayılır ben doğma büyüme Ankara'lıyım yeni duyuyorum valla . Sadece bayramlarda olur bu da tabi o da öncedendi şimdi bayramlarda bile çok az çocuk geliyor.
  • 17-06-2010, 11:16:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sanırım Kandil şivrilik demek
  • 17-06-2010, 11:17:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sadece bizim Konya'da var veletler çikolata bayramı yapıyor
  • 17-06-2010, 11:18:58
    #13
    bayramda çocuklar kapı kapı dolaşır ve şeker toplar ama onun haricinde ne duydum nede gördüm,ilginç bi isim ayrıca
  • 17-06-2010, 11:20:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayramda çocuklar kapı kapı dolaşır ve şeker toplar ama onun haricinde ne duydum nede gördüm,ilginç bi isim ayrıca
    Dün gece de fener alayı idi Ateş yakıldı üstünden atladılar falan Havai fişekler atıyorlar falan mükemmel bişidi çocuk olasım geldi
  • 17-06-2010, 11:36:50
    #15
    bende ilk kez duyuyorum Kandille bağlantılı sanırım. Buarada sende biraz aşık neşesi var gibi
  • 17-06-2010, 11:40:01
    #16
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece de fener alayı idi Ateş yakıldı üstünden atladılar falan Havai fişekler atıyorlar falan mükemmel bişidi çocuk olasım geldi
    ilk maytap sesleri falan gelince ne oluyor dedim sonra çaktım
  • 17-06-2010, 11:47:33
    #17
    sivrilik okudum eskiden koca kazık olmuşken dahi gezerdik kapı kapı
  • 17-06-2010, 12:31:32
    #18
    Ya şimdi gerçekten şifriliğin tadını yaşamayan arkadaşlara üzüldüm