Harbi oha yani. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Harbi oha yani.
21
●
637
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Harbi oha yani.
1
2
3
29-03-2007, 02:58:40
#10
Labidu
Misafir
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resimler browser nedeniyle görünmesede bu konu daha önce açılmadi mi, ben denilenlere göre açıldığını sezdim. Ne dersiniz.
http://img99.imageshack.us/img99/374...rmabeni5gh.jpg
burdan bak ıstersen haymac
29-03-2007, 02:59:32
#11
Emr
Photoshop sen nelere kadirsin.
29-03-2007, 03:02:04
#12
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
tipik forumtr konusu
29-03-2007, 03:03:30
#13
Labidu
Misafir
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tipik forumtr konusu
Bence değil
Üstünde tartışılacak bir fake
Photoshopcular için tez konusu olabılır
29-03-2007, 03:05:49
#14
rnmks
bu konuyu hemen photoshop kategorisine taşıyorum konu silinmesin tastıklenmiştir şuanda mesaj yazan herkezin ayzdıkları birer delildir ...
29-03-2007, 03:06:57
#15
Labidu
Misafir
bencede taşınabılır ve tartışılabılır.
29-03-2007, 03:07:50
#16
Haymac
Misafir
Hatırlıyor musunuz o konuyu :-)
29-03-2007, 03:08:19
#17
Labidu
Misafir
Konu ne abi link ver merak ettim
29-03-2007, 03:13:40
#18
Haymac
Misafir
Hadi ordan, teknik imkansizlik nedeniyle veremesemde noter tasdikli konuyu unutmuş olamazsın, bu konuda tasdiklendi artık kilitlenmesi yakındır
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler