• 29-03-2007, 02:58:40
    #10
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimler browser nedeniyle görünmesede bu konu daha önce açılmadi mi, ben denilenlere göre açıldığını sezdim. Ne dersiniz.
    http://img99.imageshack.us/img99/374...rmabeni5gh.jpg

    burdan bak ıstersen haymac
  • 29-03-2007, 02:59:32
    #11
    Photoshop sen nelere kadirsin.
  • 29-03-2007, 03:02:04
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    tipik forumtr konusu
  • 29-03-2007, 03:03:30
    #13
    Misafir
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipik forumtr konusu
    Bence değil

    Üstünde tartışılacak bir fake

    Photoshopcular için tez konusu olabılır
  • 29-03-2007, 03:05:49
    #14
    bu konuyu hemen photoshop kategorisine taşıyorum konu silinmesin tastıklenmiştir şuanda mesaj yazan herkezin ayzdıkları birer delildir ...
  • 29-03-2007, 03:06:57
    #15
    Misafir
    bencede taşınabılır ve tartışılabılır.
  • 29-03-2007, 03:07:50
    #16
    Misafir
    Hatırlıyor musunuz o konuyu :-)
  • 29-03-2007, 03:08:19
    #17
    Misafir
    Konu ne abi link ver merak ettim
  • 29-03-2007, 03:13:40
    #18
    Misafir
    Hadi ordan, teknik imkansizlik nedeniyle veremesemde noter tasdikli konuyu unutmuş olamazsın, bu konuda tasdiklendi artık kilitlenmesi yakındır